Doručovací servis & náklady

FAQ

Poskytujete aj dopravu zakúpeného tovaru?

Samozrejme radi zabezpečíme dovoz tovaru na Vami zvolenú adresu prostredníctvom nášho zmluvného dopravcu podľa nasledovného sadzobníka.

Ako si môžem dohodnúť doručenie tovaru?

Pri online nákupe stačí zvoliť možnosť „Doručenie kuriérom“. V prípade, že fakturačná adresa nie je zhodná s doručovacou, potvrďte možnosť „Odoslať na inú adresu“ a vyplňte požadované údaje. Po vytvorení objednávky Vám na mailovú adresu zašleme faktúru. Akonáhle bude tovar pripravený (väčšinou do 10 dní) budeme Vás kontaktovať za účelom dohodnutia termínu doručenia alebo osobného prevzatia.

Aké druhy dodávok existujú?

Ak je tovar dostupný, dodávka sa realizuje do 10 pracovných dní za nasledujúce ceny:

Bratislava a okolie do 35 km: 50,-€
do 60 km od Bratislavy: 70,-€
do 90 km od Bratislavy: 110,-€
do 200 km od Bratislavy: 150,-€
nad 200 km od Bratislavy: 230,-€

Cena balíka za menšie balíky v rámci Slovenska (napr. nátery, ochranné obaly) 15,- € za balenie.
Všetky ostatné oblasti cena na vyžiadanie.

Ceny za doručenie platia vo všeobecnosti pre 1 súpravu. Pri dodávke viacerých súprav Vám vypočítame čo najpriaznivejšiu cenu za doručenie. V prípade, že bude aj v tomto roku dochádzať k výkyvom cien pohonných hmôt, budeme nútení horeuvedené sadzby za dopravu prispôsobovať aktuálnej situácii.

Tovar Vám dopravca dovezie po najbližšie možné miesto k Vami zadanej adrese, kde je možné zaparkovať vozidlo bez toho, aby boli porušené akékoľvek zákony o cestnej premávke, obmedzenia alebo iné značenia, respektíve aby vodič s vozidlom netvoril prekážku cestnej premávky. Vodič na mieste, kde zaparkoval vozidlo, vyloží tovar z vozidla, kde si ho zákazník prevezme. Nosenie tovaru od vozidla nie je v cene prepravy.
V prípade, že máte o túto službu záujem, radi Vám ju za vopred dohodnutú sumu poskytneme.

Čo robiť ak sa tovar poškodil pri preprave?

V prípade, že ste počas doručenia zistili nedostatky, poškodenia alebo chýbajúce časti, upozornite prosím na to vodiča a zaznačte do dodacieho listu, kde podpisujete prevzatie tovaru, zistené skutočnosti. Následne Vás prosíme o zaslanie pár fotografií zobrazujúcich zistené nedostatky s upresňujúcim popisom a variabilným symbolom na Vašej faktúre (kvôli jednoduchšej identifikácii) na
adresu office-sk@teak-it.sk. Ak tieto nedostatky odhalíte neskôr, postup sa nemení – prosíme o zaslanie fotografií a krátkeho popisu s variabilným číslom Vašej faktúry na vyššie uvedenú mailovú adresu.

Následne Vás budeme v čo možno najkratšom čase kontaktovať, aby sme Vami podanú reklamáciu vyriešili.
V prípade, že by k podobnej udalosti došlo, vopred sa Vám úprimne ospravedlňujeme za spôsobené komplikácie.

Je váš záhradný nábytok pri doručení už zmontovaný?

Záhradný nábytok sa nedodáva zmontovaný.

Ponúkate aj službu zmontovania nábytku?

Žiaľ zmontovanie nábytku nie je v ponuke našich služieb.

Login

Registrácia

Vaše osobné údaje spracúvame za účelom umožnenia čo najlepšieho možného užívateľského používania tejto webovej stránky, aby sme mohli spravovať prístup na Vaše konto a na ďalšie účely, ktoré sú popísané v časti pravidlá ochrany súkromia. pravidlá ochrany súkromia.

Žiadne produkty v košíku.